.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت پرهیز از تجمع‌های غیرضروری در محل حادثه
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه تخلیه روستا به دلیل نشت بنزین در سوادکوه صحت ندارد، گفت: لازم است مردم در مواقع بروز حادثه از تجمع‌های غیرضروری در حاشیه نقاط بحرانی پرهیز کنند.

به گزارش شمال نیوز،علی‌اصغر احمدی درباره شکسته شدن لوله خط انتقال بنزین در سوادکوه و ورود حجم عظیمی از آن به رودخانه تلار اظهار کرد: خط انتقال بنزین در منطقه سوادکوه دچار ترکیدگی شد که برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل حدود سه ساعت به روستاییانی که همجوار لوله بودند اعلام کردیم روستا را ترک کنند تا خطری آنان را تهدید نکند که پس از گذشت این ساعت بازگشتند و تخلیه روستا صحت ندارد.

وی افزود: در حال حاضر نیروها مشغول تعویض لوله هستند که اگر با همین سرعت پیش رود اواخر امروز این کار به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره ورود بنزین به رودخانه تلار، بیان کرد: دو حوضچه در پایین دست به وجود آمده که توسط پمپ تخلیه و با استفاده از تانکرهای انتقال بنزین از منطقه خارج شده است.

این مسؤول ادامه داد: بخش کمی از بنزین وارد رودخانه شده و بخش عمده آن توسط تانکرها به شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری منتقل شده است.

احمدی تصریح کرد: موضوع مهم این است افراد در مواقع بحران با نیروهای امدادی و خدماتی همکاری کرده و از تجمع‌های غیرضروری در حاشیه نقاط بحرانی به شدت پرهیز کنند.

وی افزود: لازم است مردم به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند؛ کما اینکه در چنین مواقعی انداختن ته سیگار می‌تواند فاجعه‌ای در پی داشته باشد که برای جلوگیری از هر هرگونه خطر برق روستا را قطع کردیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران خاطرنشان کرد: تجمع‌های غیرضروری در چنین مواقعی نه تنها کمکی نمی‌کند بلکه ممکن است موجب بروز خسارت شود که برای ما خیلی سنگین است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.